آرامش آغوشت را میخواهم...

دوست داشتن همیشه زیباست...

آرامش آغوشت را میخواهم...

دلم لک زده برای یک عاشقانه ی آرام که

مرا بنشانی بر روی پاهایت و بگذاری گله کنم

از همه این کابوسهایی که چشم تو را دور دیده اند

دل تنگی را بهانه کنم، سرم را پنهان کنم در گودی گلویت

و تمام ریه ام را پُر کنم از عطر مردانه ات

دلم لک زده برای یک عاشقانه ی آرام

میان آغوشت

دلم لک زده برای آرامش ِ آغوشت



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت1:53---26 مرداد 1391
pari jun man har rooz be webloget sar mizanam vali vaghean dge nemidunam chi begam! kheili khube. ye jure bahalie...!
پاسخ:merc azizam haminke har ruz miayo nazar midi ye donya baram arzesh dare refigh b in migaaaan


کلکسیون
ساعت2:20---25 مرداد 1391
سلام وب خوبی داری
موفق باشی.


جواد
ساعت20:49---24 مرداد 1391
سلام وبلاگ خوبي داري اگر مي شود به وبلاگ من هم سري بزن
http://oghabetalaee.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ساعت 20:11 توسط swallow |